Sunday, August 28, 2011

Hari raya , Hari raya , Hari raya , wehuuuuuuuuuu :>

aku disini sebagai Taufiq b Mohd sohod ingin mngucapkan selamat hari raya aidilfitri dari seikhlas ikhlas hati aku , andai ade salah silap , harap diampunkan , jikalau ade terkasar bahasa , terkepok kepale , termaki hamun , dan ape ape jea la , aku hanya manusia biasa yg selalu melakukan kesilapan , sbb itu la aku mngambil kesempatan yg hanya datang setahun sekali untuk memohon maaf kepada smua , mana la tahu aku tidak lagi dapat merasai aidilfitri di tahun akan datang . kita merancang , Allah swt yg menentukannya , so kepada kawan kawan aku , mak abah abang adik . kita ttp family , tetap kawan , takkan pernah ade jurang pemisahan antara kita smue . jikalau ade itu mungkin sudah takdir ilahi , kita hanya perlu bersabar . okay ? nanti raya dtg la rumah aku , p aku takde kat rumah , insyaAllah raye ke 2 aku nk ride kuala terengganu to mersing . :)
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN,ikhlas - topeksykes -

No comments:

Post a Comment